Друкуємо рекламу для билбордов 6х3 м.
Билборд (от англ. Billboard, також бімборд, борд) — один із найпопулярніших і найпоширеніших різновидів зовнішньої реклами.
Однак давайте швидко з'ясуємо та розберемося, як правильно та іменується цей різновид реклами.
Походження цієї історії повертають нас до США в XVIII-ХІХ століття. У цей час рекламні оголошення називалися "біллами", а словом "board" називали власне дошку, на якій розміщували це ж оголошення, що знайшла своє відтворення і в кінематографі: у багатьох вестерн-фільмах про Дикий Захід можна побачити приколочене до невеликого дерев'яного щита на один цвях Передання "WANTED" з описом злочинця, що шукається, і нагородами за нього. Так само населення інформували про майбутні в місті на той момент заходи. Ось ці оголошення й були прасночими сучасних білобордів. Далі з розвитком інфраструктури й автотранспорту ці оголошення збільшувалися в розмірі та їх почали розміщувати вздовж доріг. Перший білорд у сучасному вигляді встановив у 1835 г. Джаред Бел. Це була реклама цирку.
Виникає логічне питання: звідки виникла така поширена назва "біґборд"? На перший погляд, здається, що роль зіграла співзвучання або переклад слова як "Велика дошка", що теж підкріплено жодною логікою. Але тут справа в іншому. «Big Board Group» — назва великого європейського рекламного холдингу, який увійшов на ринок зовнішньої реклами в країни СД після розпаду Радянського Союзу. Незалежно від правообладнувача на розміщення реклами, під кожним щитом, як і годиться, розташовувалася невелика табличка з назвою компанії, що надала рекламну площину. З того часу вираз «Big Board» став критичним для цього типу реклами та закріпився у суспільстві.
Як підсумок: серед професіоналів термін "бігборд" не використовується, але в повсякденному житті використовуються як сленг. А щоб і зовсім не плутатися, можна використовувати вітчизняний аналог — рекламний щит.
Класифікують білоборди (рекламні щити на високій опорі) за кількома ознаками:
- розмір рекламного поля (6х3 м, 12х3 м, 4х3 м, 18х6 м, брандмауери);
- взаємне розташування сторін (плоскі, трикутні, v-подібні);
- кількість сторін (від однієї до чотирьох);
- за конструкцією (звичайні, призмари, мобільні "автоборди");
- освітлення (без підсвічування, з підсвіткою).
Також у рекламного щита дві сторони:
а) сторона А ― встановлена до нас обличчям, коли рекламний щит праворуч;
б) сторона Б ― встановлена до нас обличчям, коли щит посередині або ліворуч від дороги.
Застосовуваний матеріал для друку: папір BlueBack.
У сучасних мегаполісах білоборди розміщують як у межах міста на найжвавіших вулицях та перехрестях, так і на магістральних дорогах. Завдяки своїм розмірам, реклама, розміщена на білордах, буде помічена якомога більшою кількістю потенційних клієнтів.
Переваги друку та розміщення на білордах:
1. Розміщення реклами в місці присутності цільової аудиторії або біля транспортних розв'язок.
2. Охоплення транспортних і пішохідних потоків аудиторії.
3. Висока частота показу рекламного оголошення.
4. Низька вартість рекламного контакту.
Все це сприяє збільшенню кількості потенційних клієнтів.
Друкована широкого формату — це створення макета, друк борда та його розміщення у будь-якому куточку України з мінімальними зусиллями з боку клієнта.
P.S. "ПЕЧАТКА" Типография неформата, надає послугу друк бордів у Дніпропетровську, Кривом Роге, Харкові, Полтаві, Одесі, Києві, Львіві, Ніколеві, Запорожнення та інших міст країни.
Основні | |
---|---|
Особливості послуги | Розробка макета |
Тип послуги | Виготовлення |
Користувальницькі характеристики | |
Доп.послуга | Монтаж |
Мінімальний тираж | 1 шт. |
Формат | 6х3 м |
Папір | Blue Back Side |
- Ціна: 600 ₴